30 Ağustos 2012 Perşembe

radyodaki eğlence



Teknolojinin, günümüzdeki gibi olmadığı yıllarda radyo önemliydi. Küçükken, sevdiğim şarkı çıksın diye radyo başında beklerdim. Tabii bu arada sevmediğim şarkıları da dinlemek zorunda kalırdım ama katlanırdım^^ Çok daha eskilere baktığımızda televizyon bile yokken radyo vardı, ve insanların tek eğlenceleriydi. O yıllarda yaşamamış olduğum için şanslıyım sanırım^^
Bu çizimimde de anlatmak istediğim, bu yazdıklarım gibi bişey. Önce 2b çizim kalemiyle taslağımı yaptım. Sonra artline 0.4 le üzerinden geçtim ve markerlarla boyadım, taradım.

16 yorum:

  1. çok çok beğendim ellerine sağlıck:)

    YanıtlaSil
  2. çok çok teşekkür ederim^^

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve hemen takipçiniz oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim^^ hemen geliyorum^.^

    YanıtlaSil
  5. Vavv çok beğendım çizimlerini. Eğitimini alıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim^^ grafik tasarım mezunuyum, ama hala kendimi geliştirmek için daha çok çizmeye devam ediyorum

      Sil
  6. Çok tatlı olmuş ^.^ Ben de çocukken masallar dinlerdim radyodan, arkası yarın dizileri. Hatta bir gün Tgrt Fm'de yayınlanan Atlı Karınca -sanırım hala devam ediyor- adlı bir çocuk programına katılmıştım telefonla. Mini mini bir kuş konmuştu'yu söylemiştim =) Hala o radyoyu saklıyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim^^ masal dinlediğimi hatırlıyorum ben de, ama radyo programına katılmadım hiç, hoş bir anı^.^ radyoyu saklamaya devam et, eski şeyleri biriktirmek güzeldir^^

      Sil
  7. Eline saglik emegin cok ve cok guzel...

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim, evet biraz uğraştırıyor ama sonuç güzel olduğu için değer^^

    YanıtlaSil
  9. harika çizimler! bence bir çocuk kitabı resimlemelisin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim^^ çocuk kitabı resimlemeyi gerçekten çok istiyorum, umarım bir gün bunu gerçekleştirebilirim^.^

      Sil
  10. Radyonun tadı bir başka!
    Ve sen de bu tadı katmışsın çizimine bence, bu yüzden taptatlı olmuş ^^

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim^.^

      Sil